torsdag 5. juli 2012

Gjensynsglede!

Lørdag var endelig dagen jeg skulle få se alle barna igjen! Åh, som jeg gledet meg! Jeg satt spent på vei utover mot ungene og kjørte den velkjente veien utover, og funderte på om alle barna kom til å huske meg! Hjerte gjorde nok et ekstra hopp da vi svingte inn på plassen og fra første sekund følte jeg meg som hjemme. Jeg gikk igjennom museumet, og alle fra billettjenta til sikkerhetsvakta utstøtte et begeistret og meget overrasket "Anne, you back!" Og så var det barna da, alle som en kjente meg igjen og jeg fikk klemmer i hytt og gevær. Barna sloss om å holde meg i handa og vi bevegde oss bakover til den nye lekeplassen de hadde fått. Her var det enda flere barn og jeg fikk flere klemmer. Alle barna ville at jeg skulle si navnene deres, livredde for at jeg skulle ha glemt de. De lurte på om jeg var kommet tilbake for å være læreren deres igjen, og ble litt skuffet da jeg sa jeg bare kunne være en dag. 3 av barna var ferdig med 12. klasse og skulle begynne på universitetet til høsten, og alle tre ville bli leger, hvor kult er ikke det!

Noe av det første barna sa var "teacher go home, teacher come back, now teacher tom, tom, tom(big big big)". Før hadde jeg bare vært tom tom, nå hadde jeg fått enda en. Jeg fortalte at jeg hadde vært i USA og da blir alle litt ekstra tom tom. SoPut, en litten skøyer, mente jeg hadde spist en elefant siden jeg var så stor og han en ape siden han var morsom, og holdt på å dø av latterkrampe mens han sa det. Så her får man høre det :)

"Apen" SoPut


Ya

Panha

Stein, saks,papir

Sreng

Keourn og Voleak


Sith

Bora



Saiy



Flere av barna lurte på om jeg var gift nå, og Voleak var svært skuffet over at jeg ikke hadde tatt med en norsk mann til henne som hun mente jeg hadde lovet. Jeg fortalte at jeg skulle gjøre et bedre forsøk neste gang, og fikk beskjed om at han skulle være høy, mørk, og med blå øyne. Og helst  30-35(!) år. Jeg sa jeg syntes det var litt gamelt(hun er jo bare 19 år), men hun sa det var vanlig og hun likte eldre menn. Så jeg sa bare at jeg skulle se hva jeg fikk til :) Vi pratet, sang, lekte og hadde en utrolig bra dag! Flere av barna hadde vært å fanget krabber, og da de kom gående fra markene ropte de andre barna at til dem at jeg var der, og liten som stor kom løpende. Det var en helt fantastisk dag, med verdens herligste barn! Håper det ikke blir for lenge til jeg ser de neste gang!!

Voleak som vil ha norsk eller japansk mann. hehe


Panha



En av de nye



SoViet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar