søndag 10. oktober 2010

Klar til avreise, wææææ!

 Angkor Wat 
(http://news.airtreks.com/post/2010/03/destination-tuesday-angkor-wat/)

Etter litt fram og tilbake har jeg funnet at jeg skal lage en blogg mens jeg er borte, slik at familie og venner kan følge med på hva som skjer på andre siden av jorda. Jeg skal reise til Siem Reap i Kambodsja og jobbe som frivillig arbeider der i 8 måneder. Siem Reap ligger i nærheten av de verdensberømte templene, Angkor Wat.

Reiser i morgen, alt er klart og jeg gleder meg helt ubeskrivelig!! Jeg må også innrømme at jeg har noen sommerfugler i magen :) Jeg har fått vite hvilket prosjekt jeg skal jobbe med, Cambodia Landmine Museum, og dette virker som en utrolig spennede organisasjon å være plassert på. Her skal jeg hjelpe til på museumet med guiding og noe administrativt arbeid. I tillegg tilbyr denne organisasjonen undervisning og rehabilitering til fysisk handikappede, hovedsaklig landmine ofre. Så jeg skal også assistere i engelskundervisning og kanskje noe rehabilitering.

2 kommentarer:

  1. GOD TUR, ANNE!! Vær forsiktig å ta godt vart på dæ sjøl! Savne dæ allerede! Gla i dæ! <3

    SvarSlett
  2. God tur! Sikker på at du får det supert!
    Ska læs bloggen din hver dag! :)

    Klem <3

    SvarSlett