mandag 7. mars 2011

"Barna mine"

Sona! Sona er veldig interssert i engelsk og er konstant
Vai! Ikke den ivrigste i engelskklassen, men koselig gutt. Han er  litt sånn"too cool for school" fase for øyeblikket.


Panha! Nyeste gutten på museumet! Han har vært her i to uker nå og er veldig ivrig på å lære!
Seap! Hun går i 12. klasse og er museumets første avgangsstudent!! Hun har ekstra klasse på den offentlige skolen og er derfor sjeldent med i mine timer. Hun vil bli lærer.
Voleak. Veldig smart jente, som vil bli lege og ikke gifte seg før hun er 28 år(uvanlig her)
Tol. Ungen som har vært lengst på museumet, bortsett fra at han ikke er en unge lengre. Han går i 11. klasse og er en av de flinkeste i engelsk. Han vil bli frisør.



Nakin. Utrolig flink i engelsk og absorberer alt jeg sier som en svamp!
Louv. En stille og rolig jente, som nesten ikke kunne noe engelsk for et par år siden. Jobber veldig hardt og forbedrer engelsken hver dag.





Sothon! Søt og sjarmerenede jente som smiler masse Hun er liker godt å sy og går på ekstra skole for å lære, og er derfor ikke så ofte i mine timer.
Mop! Mop er også en av de nyere ungene. Han har vært på museumet i rundt et halvt år og kunne ikke mye engelsk før han kom, men blir bedre hver dag. Han snakker bedre enn han skriver.

Saing! Er i den yngste klassen. Han er en rolig og stille gutt, som jobber med å lære seg ABC.
Sa. En som kommer oftere og oftere til mine timer. Han skulle lage en setning med "before", "before I lazy".
Bora. Elsker å tulle med folk og presenterete seg som "playboy" første gang jeg møtte han. Liker å snakke.




SoPut. En skjønn gutt som alltid finner på mye sprell. Kan være litt vanskelig å få han til å konsentrer seg, mennår han første er konsentrert, jobber han virkelig hardt.



Sreng. Stille jente som er oppmerksom i timene og følger godt med.
Sevan. Ivrig student som kun har lært engelsk i noen måneder og som ble kastet rett inn i det, men klarer seg imponerende. Når jeg kom kunne han hverken dagene eller månedene, og når går alt på rams.
Rina. Hun kom etter at jeg kom til museumet. Er en av de ivrigste som alltid er tidsnok ute og har en utrolig progresjon.
Kouern. En mye opptatt, så hun er en av de jeg ikke har jevnlig. Men er engasjert og lærevillig de gangene hun har muligheten til å komme.
Chariya. Snakker bra engelsk, men er mye opptatt og kommer sjeldent til timene.
Sovann. Han er en stor tøyskopp og litt bråkjekk, men veldig flink i engelsk. Og kan ofte hjelpe meg med å oversett til khemer for de som ikke forstår på engelsk.
Kong vong. Smiler masse, er en av de jeg kan se mye framgang hos mens jeg har vært her.

Panha. Hun er en fryd å undervise. Hun er mer ivrig for hver dag som går og har en veldig interesse for å lære.

Saiy. Super jente med masse energi, men er null interessert i engelsk. Så hun kommer sjeldent til timene. Er veldig aktiv og glad i sport.
Jooy. Han har alltid et smil om munnen og ler masse. Sammen med Put utgjør disse to litt av ett radarpar.

Srey Touch. Veldig interessert i å lære og tuller masse. Alltid glad og smilende.
Vann. En av de som har blitt mer og mer snakkesaglig mens jeg har vært her og ivrig på å lære!
So Viet. En totalt herlig gutt som alltid kommer og gir deg en klem og spør hvordan du har det.

Sith. Smart gutt som er flink i engelsk, men mest opptatt av å tegne og male.
Wei. god i engelsk og tuller mye. Senest i dag fortalt han at han hadde ikke mindre en fire kjærester!
Phearom. Skjønn gutt som alltid kommer til timene, selv om han ikke alltid er så konsentrert om det som foregår på tavla!

Dette er en kort presentasjon og et bilde av alle de herlige og fantastiske ungene mine. Er blitt utrolig glad i de alle sammen! Og alle har de hver sin personlighet og alle er de skjønne, selv om ikke alle digger engelsk! :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar