mandag 27. juni 2011

Siste stopp; Bankok airport

Nå har jeg tilbragt de siste tre dagene i Bangkok og er nå klar til å begynne på reisen hjem. Er litt bekymret over været og har klart å glemme både jakke og skjerf i den innsjekkede bagasjen, så håper på 30 grader pluss i Norge i morgen! Sitter på flyplassen i Bangkok og venter på at flyet mitt skal gå nå. Flyturen er forholdsvis lang, med et kort stopp i Zürich og et langt stopp i Oslo, hele ni timer! Disse kan jeg heldigvis bruke til å møte Karoline igjen, noe som jeg gleder meg masse til! Har ikke sett henne på et helt år nå!

Må bare si at jeg har hatt 9 helt fantastiske måneder her i Asia, men er klar for å dra hjem nå. Jeg vet at jeg før eller siden kommer en koselig lunsj med min tidligere romkamerat Annika som også snart skal reise hjem. Må bare si at jeg kommer til å savne det crazye livet her i Asia og alle de hyggelige menneskene som man møter når man reiser rundt. Men akkurat nå gleder jeg meg til å se alle dere der hjemme snart!!!!! See you when you see me, som de sier i Kambodsja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar